الخميس، 13 أغسطس 2009

منك لله


منك لله


خلتيني احبك وبعد كده سيبتيني


عارفتيني معني الحياه وبعد كده قتلتيني


كنت عايش وراضي


كنت عايش وعادي


جيتي انت وغيرت حياتي


جيتي انت وقلبتي حياتي


جيت انت ونسيت معاكي الامي


اكيد ده مكنش قلبك


اكيد ده ماكنش حبك


صدقيني خلاص ضيعتيني من ايدك


ضيعتي انسان كان بيعشق عنيكي


خليكي عايشه بغرورك خليكي عايشه واستني دورك


اكيد حتلاقي اللي يقتل غرورك

وساعتها حتقولي لنفسك يارتني كنت وقفت في دوره


وصدقيني .. حقدر انساكي م انا اصلا اهم حاجه فيحياتي


بعد ما كانت حبك


بقيت ازاي اقدر انساكي


منك لله


اسفوخس عليكي اسفوخس


ههههههههههههههههههههه


سامحوني ماكنش ينفع حد يطلع كئيب


كـــــــــــــــــــيمو

هناك 30 تعليقًا:

ماء تشرين يقول...

اول تعليق

ماء تشرين يقول...

لا بجد مهو انا بردو لقيت الكلام جد كده بس ايه ده ابداع وتجديد في الشعر الصراحه

ماء تشرين يقول...

والله لو بعتها لتموره يغنيها والله وتتشهر بقه

ماء تشرين يقول...

ايه هو مفيش حد هنا ولا ايه

ماء تشرين يقول...

لا بس بجد موتنى من الضحك

ماء تشرين يقول...

كفايه كده بقه يابخت من زار وخفف


سلاااااام

ماء تشرين يقول...

نسيت اقولك كل سنه وانت طيب ورمضان كريم والمسامح كريم برضو وانت كريم مش كده ولا ايه

mimi يقول...

ماء تشرين أحتلت الأسفوخس بتاعك

أأأقصد

البوست بتاعك

كل سنة وأنت بخير

وسعيد


وماجد

وكريم

romansy يقول...

هههههههههه
الصراحه يا كيمووووووووو
سكينه قامت بالواجب
وانت جامد فى الحته الاخيره

اسفوخس عليكى
هههههههه
جديده على فكره

Crazy Nemo يقول...

هههههه ايه اللى مكتوب ف الاخر ده
وبعدين متدعيش عليها قول ربنا يسامحها و خلاص

و بعدين ليه ضيعت بين ايديكى ؟
هى تروح ف ستين داهيه لكن انت متضيعش و لا ايه :D ?!

سماء يقول...

منك لله


لية كدة بس دى حتى طيبة وبنت حلال


ههههههه

طـائر الليــل الحـزين يقول...

بجد الكلام جميل جداااااا
بس انت بوظتة بأخر جملتين
تحياااااااااااااااتى
وكل سنة وانت طيب

الفراشة الصغيرة يقول...

ههههههههههههه

جامده يا كيمو بصراحه

تنفع اغنيه

يلا فركش لما يكش عمل

معاك واجب

ليس فقيرا من يحب يقول...

هههههههههههههههههههههههههههههههههه

كنا ما شين كويس خضتنى فى الاخر

لا بجد كلمات روعه بخلاف اسفوخس دى

تقبل تحياتى

فى حفظ الله

فراشة يقول...

انا كنت مندمجه ومركزة قوى لحد ما جه آخر سطر

دلوقتى انا مش عارفه هو هذار ولا جد
هههههه

الكلام تحفه ويجنن وحلو قوى
كيمو كونو انت تجنن

كل سنه وانت طيب
ورمضان كريم

♥نبع الغرام♥♪≈ يقول...

ههههههههههههه

انت كنت ماشى كويسه جيت للاخر وبوظت الدنيا
روح بقا منك لله انت

هههههههههههههههههههههههه


تحياتى

kimo يقول...

ماء تشرين
***********
احلي حاجه فيكي انت عارفه الواجب
يابخت من زار وخفف
بتعجبني صراحتك
هههههههههه

kimo يقول...

ماء تشرين
*********
المهم انك افتكرتي كل حاجه

ونسيتي تعلقي
هههههههههههه

kimo يقول...

mimi
*******
دول صحابك
ولا ايه
هههههههههه
منوراني

kimo يقول...

رومانسي
********
الواحد مش عارف ياخويه
يصد علي ريا يلاقي سكينه
ياله منجبش في سيره حد
هههههههههههه
منورني

kimo يقول...

nefirtiti
**********
البنت اللي حطاها ديه

مخيلاني قولليها تتهد وتقعد في حته

هههههههههههههههه
منوراني

kimo يقول...

سماء
******
احيانا لما بحتاجلي بتكون طيبه

لكن انا قررت احسم الموضوع
انت تعرفيها
ههههههههههههه

kimo يقول...

طائر الليل الحزين
******************
عشان كل سنه وانت طيب

زي مانت قايله

ماكنش ينفع حد يخرج كئيب
وانا اعتذرت فنهايه البوست ليكو
لاني حاسس انكم مركزين ومستنيني
نهايه معينه
منوراني دائما
وكل سنه وانت بخير وسعاده

kimo يقول...

بغبغانتي الصغيره
***************
في واحد لسه معرفش
هههههههههههههههههه
علي صوتك

kimo يقول...

ليس فقيرا من يحب
***************
سعيد جدا بتواجتك
وكل سنه وانت بخير وسعاده
منورني

kimo يقول...

فراشه
******
صدقيني كنت ناعي همك
لما حبيت اغير الاتجاه في نهايه البوست
بس الفرح اللي انا حاسه في كلامكو
انكم حاسين الكلام
وفنفس الوقت مأثرش عليكو
بلعكس في حاله مرح موجود
وهو المطلوب اثباته
منوراني دائما
ودمتي بخير وسعاده
وكل سنه وانت طيبه

kimo يقول...

انوسه
********
ههههههههههه
بتدعي عليا
طب الهي تيييييييييييت
وكمان تييييييييت ويارب يارب تيييييييت
ههههههههههههههههههههه
وكل سنه وانت زي العسل

غير معرف يقول...

ابقي اسمع اغنية متحاسبنيش بتاعة شيرين ..

غير معرف يقول...

منك لله
اسفوخس عليكي اسفوخس

هههههههههههه

لا لا كده مش راكب خاااالص :)))))))))

kimo يقول...

hager
****** هو ده الجديد
ههههههههههه
منوراني
هو انت علي طول بتذاكري
ههههههههه