الخميس، 6 أغسطس 2009

هل هذا حب ؟



ان كنت اراكي في منامي

ان كنت معكي انسي الامي

ان كنت اخشي طرفه عيني

لاني في وقتها لن اراكي



فهل هذا حب .؟



افكر فيكي بأستمرار

افكر فيكي ليل نهار

صدقيني كثيرا تمنيت الانتحار

فلقد جعلتي قلبي ينهار



فهل هذا حب .؟



طال حديثي مع الليل وسكونه

طال حديثي عنك .. للقمر ونجومه



فهل هذا حب .؟



ان كنت تحبي اشياء ولكني لا احبها

وفجاءه وجد قلبي يعلن عشقها

ان كنت اتذكر كل ما يفرحك

وافرح لفرحك به ..

فهل هذا حب ..؟



ان كنت ابحث عن كلمه جديده

كلمه غير التي يقولها الحبيب للحبيبه



فما هذا .....؟

هل هذا حب.؟

هناك 21 تعليقًا:

ليس فقيرا من يحب يقول...

السلام عليكم

اول زياره وشكلى اول تعليق

ليس فقيرا من يحب يقول...

ايون فعلا دا انا اول تعليق


طبعا هذا حب واللى يقول غير

كده يبقى بيزيف الواقع

ان كنت اخشي طرفه عيني

لاني في وقتها لن اراكي

ياه دا حب حقيقى كمان

كلمات رقيقه وجميله جدا

romansy يقول...

ايزيك يا كيمووووووووو
هو دا الحب الانسان اللى يتمنى بقول كل كمه حب لحبيبته تكون غير كل كلام العشاق

The illusionist يقول...

ايييييييييييييييييينعم


انه الحب
ولا شئ غير
الكلام اللى مكتوب
بيقول كده

انا الحـــــــــــــــــــــــــــــب

♥نبع الغرام♥♪≈ يقول...

ازيك ياكوكا

يوووووووووه
كيمووووووووووووووووووووو


عاااااااااااااااااااااا

♥نبع الغرام♥♪≈ يقول...

هل هذا الحب

ايون هو ده الحب بكل معانيها ومشاعره الرقيقه

الله عليك بجد انتى جميل قووى
ربنا يسعدك يارب
دمت بكل خير
وكل سنه وانت طيب انت والاسره الكريمه

تحياتى
انوسه

فراشة يقول...

هكذا هو الحب
نحب كل شىء يحبه الحبيب ونتعلق به وننسى مانحب وننسى انفسنا

تحياتى لك كيمو على كلماتك الساحرة وحبك الصادق

mimi يقول...

لا طبعا مش حب خالص


ده أسمه عشق يا كيمو


بجد حلوة الكلمات ... وسؤال وجيه ...

" هل هذا حب" ؟؟

والصورة عسولةةةةةةةةةةة

عروسة في اللفة

ههههههههههههههه

أيوة طبعا هوا ده الحب بعينه

kimo يقول...

ليس فقير من يحب
****************
شكرا علي وجودك
واتمني التواصل
منورني
اهلا بك صديق جديد

kimo يقول...

صديقي
********
بس مش لاقي
دور معايا
منورني

kimo يقول...

the illusionist
****************
وانا كيمو
ههههههههههههههه
منورني

kimo يقول...

قدري ***انوسه
**************
انتي **وخشي**
هه
كوكا
جديده و الله
هههههههههههههه
بس مكمله انتي
خخخخخخخخخخخخخخ
منوراني يا عسل

kimo يقول...

الفراشه
***********
الكلامات الساحره
هي كلاماتك
منوراني

kimo يقول...

mimi
********
انا بقول كده
ههههههههههه
منوراني

الملكة يقول...

كيمو الانتيمو
هاد مستحيل يكون حب
بتعرف ليش؟
لانو هالشي بيتخطى حدود هالكلمة ليحلق في سماء العشق
وبجول في اعماق بحار الالهام
لنصل بالنهاية الى وجود قلب يشبه قلبك
وقد استوطن الحب مكان الدم في شرايينه
تحياتي

kimo يقول...

الملكه
**********
اكيد تعبيرك ورئيك بيدل علي
كونك ملكه
سعيد جدا بزيارتك
منوراني

الفراشة الصغيرة يقول...

ان كنت تعلم أن هذا حب

فما هو العشق يا سيدى

يا من غيرت بصوتك بهجتى

يا من تجهل رغبتى

يا أيها الرجل المسافر فى دمى

يا من تدق بنظراته أجراس قلبى

لتعلن بذلك بدء موعد غرامى

وتثور أنوثتى لتعلن اعصارى

وتتحرك قبلتى لتقول كلماتى

تمنيت يوما أن أقولها لك

كلمة تجهلها فى كل وقت

كلمة تحمل معناها باستمرار

وان كنت يوما تمنيت الانتحار

فأنا فى يوما تمنيت الانتصار

الانتصار على قلبك لأصبح عشيقتك

الانتصار على قلبى لتصبح أنت نهايتى

فحبك يأخدنى بحنانه لجنتى

لتعطينى بذلك كل حريتى

فأرجو أن سمع شكوتى

وتعترف بحبك لتزيد قناعتى

******************************

والله مبدعه يا بت يا دودو

kimo يقول...

البغبانه الصغيره
****************
بطلو تأليد بقي
والله مبدع ياكيمو
شوفتي كده احلي بكتير
اما عن اللي مكتوب
مش بطال
ههههههههههههههه
خلاص مش تاني زعلك انا
اكثر من رائعه والله
منوراني

غير معرف يقول...

اصعب حاجه فى العالــم
اللى بتحبه و مش فاهم
انــك بتحبه وبتفكر فـيــه

احلى حاجه فى الدنيا
انـه يجـيـلك فى ثانـيه
يطلع حاسس باللى انت حاسس بيه

غير معرف يقول...

سأظل احبك وان طال انتظارى .. فأن لم تكن قدرى فكنت اختيارى

غير معرف يقول...

السم لو كان في الدوا منين يضر ؟

و الموت لو عدونا .. منين يسر؟

حط القلم في الحبر و اكتب كمان

.. و العبد للشهوات .. منين هو حر؟

عجبي !!!وقفت بين شطين علي قنطــــــــــــــــــرة

الكدب فين و الصدق فيـــــــــــن يا تري

محتار ح اموت .. الحوت خرج لي وقالي

هو الكلام يتقــــــــــــاس بالمســـــــــــطرة

عجبي !!