الاثنين، 28 سبتمبر 2009

حسيها بقي....


حسيها بقي ....مش لازم اقولها

بحبك وبموت فيكي

وبتجنن لو مسمعتش صوتك ..او حتي اي صوت يطمني عليكي

صدقيني... انا قلبي عليكي

بس مقدرش اقولك ان روحي دايبه فيكي

دانا ياما حلمت بايدي وهي ماسكه في ايديكي

والشمس والمايه حوالينا....والهوا بيداعب عنيكي

عليكي ابتسامه ..تشوفهاعنيه.. تسكن في قلبي يضحك ويبكي

كأنه طفل ما بين ضلوعي نفسه يكون مابين ايديكي

لااقدر الومك لو رافضه حبي ولا اقدر اخونك لو دست قلبي

لو كان بالكلام مش هقدر اوصل

حسيها بقي مش لازم اقولها
دي الناس كلها عرفا اللي بيا

كل اللي انا حاسه باين في عنيا

حسيها بقي.... !!

هناك 18 تعليقًا:

الفراشة الصغيرة يقول...

بخ

أنا اول تعليق


هه

الفراشة الصغيرة يقول...

وتانى تعليق

لرودى

دودو

الفراشة الصغيرة يقول...

تالت تعليق

اكيد لمنمن

واحمد اسماء واحلام فى وجدانى

الفراشة الصغيرة يقول...

أما بقى الواد رومنس

ملهوش تعليقات عندى


ده ممكن نقوله برة

ده بيئر على المدرسين
حسبى الله ونعم الكيل

الفراشة الصغيرة يقول...

الخامس بقى

علشان نخمس فى عين رومنس

ارح أقرا بقى كفايه كده

الفراشة الصغيرة يقول...

صراحه يا كيمو

ومن غير زعل

يبقى معندكش دم

الفراشة الصغيرة يقول...

لالالالالالالالالالالالا

خلاص يا كوكى

أنا بهنزر والله

انا أقدر برضه أقول عليك كده

بس اللى شيفاه يا كيمو

أن أكتر كتاباتك فى تخلى عن الحب واضح قوى

يعنى بحس ان أسهل طريق بدل من المصارحه البعد

وده غلط من وجه نظرى
لان الرجل بطبيعه الحال جرىء
مش خواف
وكمان لأن المراه بتحب الرجل اللى يقتحم حياتها

أرجو تكون وجهه نظرى وصلت
وتكتب حاجة تجيبها فيها من شعرها

هههههههههههههههههه

mimi يقول...

ولا يهمني احتلال رودي أشاسا

أنا رسمي حسمي نظمي فكري شوقي حسني .. التعليق التاني

mimi يقول...

حلو الشعر ده .. حسيها بقي ..

حسيها بقي مش لازم اقولها دي الناس كلها عرفا اللي بيا
كل اللي انا حاسه باين في عنيا


مالها ؟ الرسالة مش واصلة ليييييه؟؟

ربنا يديم عليك سعادتك

kimo يقول...

البغبغانه الصغيره
****************
حسبي الله ونعم الوكيل

kimo يقول...

الفراشه الصغيره
***************
بالعند تعليق خااااااااص
برومنس
اممممممممممممممممم
وش بيطلع لسانه

♥نبع الغرام♥♪≈ يقول...

السلام عليكم

ايك يا كيمووووووووو
اخبارك ايه يارب تكون بخير
معلهش جيت متاخرة بس غصب عنى كنت غير موجوده

والحمد لله رجعت ليكم اهوو
بجد كلماتك رقيقه قووى ربنا يديم عليك نعمة الحب والسعاده ويوفقك

تحياتى
انوسه

غير معرف يقول...

حلوه مشاعرك :)

kimo يقول...

mimi
******
طبعا التعليق التاني وحد
يقدر يقول غير كده
منورني ياجميل

kimo يقول...

انوسه
******
من ساعه ماغيرتي الصوره وانت مش عجباني
صح؟
اسأل الله لكي راحه البال والسعاده
مينفعش تتأخري
منورني ياعسل

kimo يقول...

hager
******
شكرا علي مرورك
منوراني دايما

طـائر الليــل الحـزين يقول...

اظن بعد كل ده لو محستهاش تبقى كارثة
بجد تسلم ايدك

kimo يقول...

طائر الليل الحزين
******************
اناس كلها مش زيك
عذبه ورقيقه
منوراني