الثلاثاء، 21 يوليو 2009




كنت سارح في حبيبتي

وانا بعمل كوبايه شاي

وقولت لنفسي اول ما حشوفها

حســـــــــــألها كام سؤال؟

هو انت حاسه بيا ...؟

طب دايبه فيا...؟

طب انت ضحكت عنيا...!

ولا انت فاكره ان انت واحد من الف واحده مسكوه في ايديا

ساعات افكر واقول بحبك

وساعات اقرر اسبني منك

طيب فين حلاقي انا احلي منك

وبعترفلك انك عنيا

واما بشوفك في شبر مايه

تغرق عنيا في حلم ليا

خنقتيني ومش عارفلك حل

غلبتي امتحانات الثانويه اللي ملهاش حل

شوفي بقي ومن الاخر

انا اخذت قرار هو الاخر.................

وفجأه سمعت صوت الشاي

ايوووه ده شكله فار من فوق النار

اه منك لله اخذت بقي منك ايه

غير ان كوبايه الشاي فاره من فوق النار

م انا كنت سارح في حببتي

وانا بعمل كوبايه شاي

هناك 35 تعليقًا:

♥نبع الغرام♥♪≈ يقول...

حجززززززززززز

تعليق كده بسرعه

♥نبع الغرام♥♪≈ يقول...

السلام عليكم


بسم الله ماشاء الله بجد جميله قووى

الكلمات بسيطه ورقيقه

بس بجد هموووت انا على كوباية الشاى دى


هع هع هع

تحياتى ليك ياكيموووووووووو

موووووووواه
انوسه

منتظراك عندى فى خبر حلو لينا كلنا
سلام

MaNoOoSh يقول...

شكلها فعلا تدوب
كباية الشاى طبعا مش حبيبتك
ههههههههههههههههه

ماء تشرين يقول...

ياعنى كنت هتولع في البيت ياكريم الله يخربيت الحب وسنينو ولما البيت يولع هتعمل ايه ؟؟؟ خليها تنفعك بقه

ضحكتنى بجد بوست لذيذ

انا عايزة كوبيه شاى خفيف لو سمحت وسكر زياده

ولو في جاتوه ماشي ياعنى

فراشة يقول...

يا جامد يا كيمو ايه الجمال ده

شفت بقه آخرة السرحان ايه
طب ذنبها ايه كبايه الشاى دى

عارف هى فارت ليه عشان ماعملتش حساب كبايه تانيه لحبيبتك
هههههههه

كلماتك تحفه وجميلة جدا
ربنا يسعدك

romansy يقول...

ههههههههه
اه يا كيمو دايما بناخد منهم الغلب اخبارك ايه اكيد حبيبتك تستاهل براد شاى مغلى وبالنعناع

كلماتك حلوه ومن قلبك

kimo يقول...

عاشقه الاحزان
**************
لالالالالالا
اول تعليق لانوسه
ده كده كتير عليا

kimo يقول...

عاشقه الاحزان
*************
تاني مره
شوفتي مش انا بس
اللي حموت علي كوبايه الشاي
هههههههههههههه
احنا نعملوا براد ونشرب
منه للصبح
لغايه مايبان لينا صحاب
هههههههههه
منوراني

kimo يقول...

manoosh
*********
احلي حاجه فيكي انك
الوحيده اللي فهمتيني
ان انا زعلان علي
كوبايه الشاي
ههههههههههههه
منوراني

kimo يقول...

manoosh
*********
احلي حاجه فيكي انك
الوحيده اللي فهمتيني
ان انا زعلان علي
كوبايه الشاي
ههههههههههههه
منوراني

kimo يقول...

ماء تشرين
**********
والله شكلك مش جايه تعلقي
شكلك جايه تفطري كومبيليت
بس احلي حاجه انا كمان بشرالشاي خفيف
سكر زياده
ام اني اولع ف البيت
فانا حولت كتير بس الفرصه
مجتش
ههههههههههههههه
منوراني

kimo يقول...

فراشه
*********
المشكله بقي انك تنظفي البوتاجاز بعد كوبايه
الشاي ههههههههههههه
منوراني

kimo يقول...

رومانسي
*********
بس عارف لو علي رسها
هههههههههههه
منورن ياصديقي

غير معرف يقول...

السلام عليكم
ما شاء الله
موضوع هايل
أشكر لحضرتك جهدك الطيب بالموضوع
خالص تقديرى

الفراشة الصغيرة يقول...

المهم يا كيمو

كان الشاى بقرنفل ولا من غير

لو من غير يبقى فداها هى تستاهل اكتر من كده
لكن لو بقرنقل
؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
تيييييييييييييييييييييييت
الرقابة قطعت الكلام

المهم بقى أنت بتعرف تعمل شاى حلو ولا أى كلام

kimo يقول...

العصفوره
********
اهلا بيك في مدونتك التانيه
خالص تقديري واتمني التواصل
منوراني

kimo يقول...

الفراشه الصغيره
*****************
هو الشاي اساسا كان لسه بتعمل
وبعدين انا مش قرونفلجي قوي ياعني
ههههههههههههههههه
مش زي ناس هه
ياله دع الخلق للخالق

الفراشة الصغيرة يقول...

الا صحيح يا كريم

الشاى اللى كنت بتعمله

كشرى ولا مغلى

شكله كده مغلى
وشكلك كده مش بتعرف تعمل شاى
خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ

منــار فايد يقول...

كوبايه الشاي طارت خلاص
معليشي
خلي بالك بعد كدا

غير معرف يقول...

معلش قوم اعملك كوباية شاي تانيه
بس متسرحش بعد كده :))))))))))

kimo يقول...

الفراشه الصغيره
*****************
لا كان كشري
وبعدين والله بعرف اعمل شاي
مش زي ناس تانيه
خليكي في القرنفل انت
هههههههههههه

kimo يقول...

شباك موارب
*************
وهو انا كل شويه حعمل كوبايه شاي
البيت حيولع
ههههههههههه

kimo يقول...

هاجر
******
ده بدل متقولي عنك ياكيمو
ههههههههههههههههه
ماشي امري لله
حعمل واحده تانيه
وربنا يستر
منوراني

بـِصَمتـِـ أميرة ــــى يقول...

دومت موفقا

تقبل مرورى
(ملكة بحجابى )

طـائر الليــل الحـزين يقول...

واضح ان كبارية الشاى دى ليها تأثير قوى
خلتك تقول كلام جميل قوى
تحيااااااااااتى

gogo!sf يقول...

اقول عليك ايه تفور كوبايه الشاى عشان حبيبتك بالزمه ده اسمه كلام

على العموم عادى

فكرتنى بناس دايما يفورو القهوة بسبب نفس الموضوع

تصدق عندك حق التفكير فى الحبيب اصعب من امتحانات الثانويه العامه

بجد بوست خفيف ولذيذ

على فكرة بقى انا معايا كوبايه شاى تحفه جدا

ما تتفضلش

جميل بجد يا كيمو

جوجو

kimo يقول...

ملكه بحجابي
***********
شاكر لمرورك الجميل
وتحياتي لقلمك

kimo يقول...

طائر الليل الحزين
******************
شوفي ده كان شاي
قمال لو كانت كابتشينو
عارفاه ابو رغاوي ده
هههههههههههه
شوفي بقي كنت ولعه في البيت

kimo يقول...

جوجو
*******
بتغيظيني عشان كوبايه الشاي
فاره مني
مش بتغاظ انا
وش بيطلع لسانه
ههههههههه

حـــلـــم كـــان يقول...

يعنى هو الغاز ببلاش يعنى

ولا الميه

ياعم اعمل كوبايه الشاى وبعدين اسرح

♥نبع الغرام♥♪≈ يقول...

السلام عليكم

انا سمعت انك نجحت قولت اجى ابارك

مليون مبروك

لولولولولولولولولولولولولولولولولولولولولولولولولولولولولولولىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىى

ربنا يسعدك يارب

انوسه

kimo يقول...

حلم كان
********
م انا كل مابعمل
كوبايه شاي بتفور
حد بصصلسي فيها
هههههههههههه
منوراني
واهلا بك صديقه جديده

kimo يقول...

عاشقه الاحزان
**************
نجاحي يوم زيارتك ليا
واكيد لما تزوريني مرتين
ابقي طلعت الاول كمان
منوراني
يا انوسه

غير معرف يقول...

السلام عليكم
شعر جميل
أتمنى لحضرتك التوفيق دائماً فى كتاباتك
خالص تقديرى

kimo يقول...

العصفوره
*********
شاكر جدا لمرورك الهادي
منوراني
ودومتي بخير