الخميس، 18 يونيو 2009

بـــحـــب الـــنــور




بحب النور....

وصوت عصفور ....يناجي في السما ربه

بحب الخير ولو للغير .. وبسأل ربنا قربه

بحب القلب لو طيب .. واقول الله

دي كلمه حب تكفينا .. لامال ولا جاه

تعالو نزرع الدنيا بحب الله

ندوس علي كل احزانا..... وقولت اه

نلاقي ارضنا جنه مليها النور

بحب النور

بحب اللمه بين ناسي

ومهما كبرت مش ناسي

ندي قلبي ....واحساسي....

بحب النور

هناك 26 تعليقًا:

romansy يقول...

اول تعليق

ل
رومنسى

romansy يقول...

ومين فينا يا كيمو
مش بيحب الندى والعصفور ولحظه شوق الشمس
ولحظه انسحاب الليل فى هدوء

M.a.r.y.o.o.o.m يقول...

كل دي غيبة بس مسامحاك لأنه البةست ده بجد اكثر اكثر من رائع

نلاقي ارضنا جنه مليها النور


بحب النور


بحب اللمه بين ناسي


ومهما كبرت مش ناسي

تحياتي

♥نبع الغرام♥♪≈ يقول...

السلام عليكم

كيموووووووووو

ايه ياكيمو الجمال ده

بجد تحفه
احيك عليها من كل قلبى
ربنا يبارك فيك ويسعدك يارب

مين فنا مش بيحب النور والندى والعصافير
بجد هايله قووى

تحياتى
انوسه

gogo!sf يقول...

كلنا يا كيمو بنحب النور والعصفور لكن كتير مننا مابيحبش الخير للغير

وفعلا والله كلمه حب تكفينا وتخلينا طيرين زى العصافير فى السما

بجد كلماتك جميله جدا يا كيمو تسلم ايدك

دومت بكل الخير

تقديرى واحترامى

جوجو

kimo يقول...

رومانسي
**********
دايما كده
حرجني بتعلئك
منورني ياصديقي

kimo يقول...

m .a .r y o m
*********************
سماح معلش كنت مشغول اليومين
اللي فاتو
مدونتي زادت نور بزيارتك

kimo يقول...

عاشقه الاحزان
*************ازيك يانوسه
عامله ايه
والله مانتيش غريبه
دي اجل حاجه عندي
حرصا علي مشاعر الاخوه
هههههههههههه

kimo يقول...

gogo
***********
علشان انت جواكي طاهر وجميل
شايفه ده
بس نش كل الناس بتشوفه

منوراني

الفراشة الصغيرة يقول...

حلوه الكلمات يا كيمو

بس انت ايه حكايتك مع العصافير

kimo يقول...

الفراشه الصغيره
***************
متشكر لمروررك
ام عن العصافير
فهي احسن من ناس ياما

gogo!sf يقول...

ماله البوسطجى يا سى كيمة

انا مش جبت سيرته خالص

شكلك كده ماكنتش تقصدنى انا

ماشى يا كيمو

جوجو

اسماء واحلام فى وجدانى يقول...

يعنى انا اجىء اشوف ردك عليا مش الاقى التعليق نفسه يالهوى انت بتاكلهم ولا ايه ايه يا ابنى يعنى كله موجود ماعدا انا ايه النحس بتاعى ده
وربنا انا زعلان

اسماء واحلام فى وجدانى يقول...
أزال المؤلف هذا التعليق.
اسماء واحلام فى وجدانى يقول...

كلاكيت تانى مرة

وعلى فكرة انا هاخد نسخة من التعليق ده بالتاريخ واى حركة من عم بلوجر انا هاشتكيك انت وهو والانجليزى اللى منور اول تعليق

انت مش ملاحظ ان كل كلامك عن الطيور
ودى اجمل حاجة فيك
لانها اصدق من كل الناس واصدق منك انت كمان ومنى
الله ينور عليك يا كيمو

gogo!sf يقول...

كيمو صباح الانوار

سورى يا كيمو

اسماء واحلام فى وجدانى

ده جزاء اللى يروح لجوجو عشان يتريق على البوسطجى والكلام ده موجه لكيمو كمان انتم جين تزلونى ولا ايه على العموم ماشى بس يا كيمو لو انت جعان ممكن تاكل اى حاجه برة مش لازم تكون تعليقات الناس

انا كنت جايه بس اهدى النفوس

صباحو جميل يا كيمو

جوجو

kimo يقول...

جوجو
********
ربنا يخليكي وتهدي النفوس

ومن الواضح ان احنا حنبقي صحاب اوي

وعلي ايدك صحابي حيزيدو

ومش حلاحق علي التعليئات

هههههههههههههههه

ربنا يستر

kimo يقول...

اسماء واحلام في وجداني
**************************
حبيبي حبيبي حبيبي

خلي بالك انت كده بتديهم فرصه


يدخلو ما بينا

علي العموم انا لسه واكل

هههههههههههههههه

منورني

kimo يقول...

اسماء واحلام في وجداني
*******************
تاني مره

والمدونه بتاعتنا ومحدش عايز

مننا حاجه
هههههههههههه

mira يقول...

كلامك جميل واجمل ما فيه حب الله اللى انت بتنادى بيه
بس يارب تلاقى اللى يعمل بكلامك الجميل
اللى كله خير
تحياتى

غير معرف يقول...

الله
كلماتك جميله اوي ..:)

gogo!sf يقول...

كيمو هو البوسطجى اللى عندك تعب هو كمان ولا ايه

معلش ممكن توديه للدكتور

اى خناقه يا عم

صباحو جميل

جوجو

gogo!sf يقول...

يا كيمو انا يزيدنى شرف طبعا اننا نكون اصدقاء

ده كفايه حتى زوقك واحترامك بجد

ربنا يديم الخير دايما ان شاء الله

جوجو

kimo يقول...

mira
********
اكيد مادام الخير موجود
والخير هو الاساس في الانسان
وكد
اكيد حلاقي الانسان اللي
بيحب الخير
منوراني

kimo يقول...

hager
*********
اهلا بك في مدونتك

واحب ارحب بك
واتمني التواصل
ان شاء الله

منوراني

kimo يقول...

gogo
*******
مش نافع فيه دكتور
ولا حتي مستشفي
ربنا يستر عليه
هههههههههههههه
منوراني
وشئ جميل انك قبلتي
صداقتي